Sommarlov

Sommarlov

fredag 15 augusti 2014

GOD JUL och GOTT NYTT SKOLÅR!

Erik tycker att det var jätte roligt att cykla till Bläsnäs och simma. Alla andra är av samma åsikt.
Några dagar före skolan började kändes det spännande inför skolstarten fortsätter Freja. Första dagen var jätte rolig. Att gå i fyran känns bra!
Det var roligt att börja skolan men jag skrev 3C på alla mina häften. Det är lite ovant att gå i 4C konstaterar Jennifer.
Engelskan var rolig och enkel säger Tuure.  Många instämmer.
Bildresultat för julklappIdag har vi fått årets första julklapp. Alla har fått varsin Chrome-book och det är roligt säger Alexander. Alla instämmer i kör!
En vecka före skolan började ville jag ännu ha mera sommarlov men en dag före skolan började kändes det jätte bra att skolan skulle börja fortsätter Jonatan. Första skolveckan har varit kul!
Jag är glad att jag inte spydde första skoldagen konstaterar Linn. Tyvärr har vi några klasskamrater som har varit sjuka hela första veckan. Hoppas alla kryar på sig och att vi är alla på plats på måndagen.
Annica och Susse avslutar med att konstatera att det har varit jätte skojigt att träffa alla igen!
Trevligt veckoslut!

Hälsar Chrome-bookarna i 4C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar