Sommarlov

Sommarlov

fredag 8 augusti 2014

Back to school!

Hej på er alla!

Jag hoppas att ni alla har njutit av ett fantastiskt fint, varmt och soligt sommarlov. Jag tycker själv att sommarlovet har varit långt och jätte skönt. Många varma fina dagar i sol och värme har gjort att man har samlat nya krafter. Jag tycker att det ska blir jätte roligt att få träffa er igen och jobba vidare med nya projekt.
Idag sitter jag här hemma och jobbar men jag har varit några dagar på jobb i skolan. Ni kan bara  tänka er hur varmt det är inne i skolan...
I tisdag träffas vi kl.9.00 i vårt klassrum. Vi slutar kl.13.00. Från och med onsdag följer vi normala arbetstider. Arbetstiderna kan era föräldrar se i Wilma. Ni får ett schema på tisdagen!

På onsdagar kommer vi att ha gymnastik kl.8-10. Nästa onsdag har jag tänkt att vi cyklar till Bläsnäs och tar oss ett dopp. Hoppas att alla kan cykla till skolan den dagen! Hör av er om det ställer till problem!

Kom ihåg: VATTENFLASKA och INNESKOR!

Nytt  i åk 4 är ENGELSKAN. Ni har första lektionen på torsdag och det är Melker  Rejström som är er lärare. 
Vårt första gemensamma projekt är VATTEN!  Det blir ett omfattande projekt som vi kommer att jobba med flera veckor.Vi återkommer till det...  

Nu ska ni njuta av sista sommarlovsdagarna! Men ni kan börja fundera på:Vilket är ert bästa minne från sommaren 2014? Här ser ni ett foto som har att göra med ett av mina bästa minnen...

Vi träffas i tisdag!
Susse







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar