Sommarlov

Sommarlov

fredag 14 mars 2014

Elton, musik och resor runt i Finland


Hej på er alla!


Matilda: Det var jätte mysigt att läsa i lästältet! Många instämmer!
Juliana:Annicas hund var jätte gullig.
Erik: Jag tycker att det var roligt att presentera Utsjoki.
Freja: Konserten som avslutade kulturveckan var ganska bra.
Linn: Det var roligt att lyssna på resepresentationerna.

Jennifer: Det var kul att trumma med Patrik fastän jag tappade bort mig flera gånger.
Nestor: Musiktimmarna med Marianne och Patrik var jätte roliga.
Fanny: Jag gjorde helt andra grejer än vad jag skulle göra när Patrik var i klassen. Men det var roligt!
Tuure: Vi har samlat jätte många kryss i Motionsäventyret! Kolla här på länken som finns på vår bloggsida.
På torsdagen hade Susse hittat på en teckneuppgift...den gick ut på att lyssna på folkmusik från Pargas och därefter rita och associera... Det blev allt från en glad ko, cirkustält till abstrakta färgblandningar.


Trevligt vinterveckolsut!
hälsar Finlandsreseexperter








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar