Sommarlov

Sommarlov

måndag 13 augusti 2012

Välkomna till skolan 2C!

Hej på er alla i 2C!

Hoppas ni har haft ett skönt och avkopplande sommarlov fastän vädret inte har varit så bra. Nu har vi ett nytt och spännande läsår framför oss. Det känns tryggt och bra eftersom vi är samma gäng som fortsätter i vårt "gamla klassrum". Jag var på jobb förra veckan  och idag har Gitta och jag varit på jobb. Vi konstaterade med Gitta att det ska bli  jätte roligt att få träffa er i morgon. I morgon börjar vi kl.9.00 och slutar kl.13.00. Från och med onsdag följer vi vårt riktiga schema. Arbetstiderna finns på WILMA under rubriken schema. I Wilma är alla ämnen utsatta men i morgon får ni ett infobrev där det står hur vi kommer att jobba.
 Kom ihåg att ta del av all viktig information som finns i morgondagens infobrev! Mattider, gympatider... klarnar inom kort. Jag informerar genast när alla pusselbitar är på plats.
Första veckan kommer vi att jobba kring "Vi i 2C!" På fredagar kommer vi att planera programmet för följande vecka.
I morgon ska min pojke Elias börja ettan, det innebär att jag för det mesta kommer att åka hem direkt när skoldagen är slut. Jag kommer alltså att jobba en del hemifrån. Tag kontakt när det är något ni vill diskutera. Skriv ett meddelande ->WILMA eller ring till skolans kansli och lämna ett ringbud.
Njut av en varm och skön kväll!
Vi träffas i morgon!
Susse


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar